یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

شنبه 18 آبان 92

سلام . ممنون از کامنتای پر از مهرتون . ممنون بابت دعاهاتون . شکر خدا شیرم بهتر شده. نه که بگم عالی ولی خوب بهتر شده و دخترکم بیشتر شیر خودم و می خوره و یکی دو بارم در روز کمکی شیرخشک می خوره . ولی شدیدا درد دارم موقع شیر دادن و دلم می خواد داد بزنم از درد. البته کرم مخصوص شقاق سین..ه گرفتم و دارم استفاده می کنم داره بهتر میشه اما هنوزم یه داد می زنم موقع شیر دادن . دیگه چه کنیم دیگه مادری یعنی همین . زیر چشام گود افتاده و صورتم لاغر شده بسکه این هفته درد س.یینه کشیدم اما خوب دیگه کاریش نمیشه کرد. می دونم به زودی این درد هم خوب میشه .  

یک ساعت پیش رفتم پیش دکترم و بخیم و کشید. تقریبا دوازده کیلو وزنم کم شده که خوب خوشحال شدم. با این وضعی هم که من دارم پیش میرم اینقدر که از دست ایلیا حرص می خورم و سر شیر دادن به رونیا اذیت میشم فک کنم کلی دیگه وزن کم کنم. شکمم رو هم دکتر اجازه نداد حالاحالاها گن بپوشم. گفت از تو هنوز تا مدتها ضخمت تازس و نباید گن استفاده کنی . اما تاکید کرد که حتما از امروز شکم بند پاک سمن رو بگیرم و شکمم رو ببندم. قبلا هم گفته بود اما من می خواستم به جای شکم بند گن بگیرم که اجازه نداد و گفت حتما از شکم بند استفاده کن. مامان خوش صدا که دیروز من و دید گفت خیلی خوب در عرض این یک هفته لاغر کردی و جمع و جور شدی بقیه هم همین و میگن اما ورم شکمم دکتر گفت یه کمی دیر از بین میره که برای من امیدوارم زودتر بره چون یه کم ورم داره .  

از ایلیا بگم که شکر خدا همچنان به خواهرش حسودی نمی کنه و خیلی هم دوستش داره . منتها از دوست داشتن زیاد یه کارایی میکنه که من و باباش و نصفه جون می کنه و من کم مونده دیگه موهام و از دستش بکنم. مثلا از مدرسه میرسه رونیا تازه شیر خورده خوابیده . یه دفعه شیرجه میزنه رو رونیای خواب و حالا ماچ نکن کی ماچ کن اونم شالاپ شالاپ . یا یه دفعه می بینیم انگشتش رو کرده تو دهن رونیا و از اینکه خواهرش داره انگشتش رو می مکه خوشش میاد. یا اینکه یه دفعه بچه وسط خوابشه خوابش هم عمیق گیر میده من همین الان باید رونیا رو بغل کنم هیچ جوره هم کوتاه بیا نیست. اینطوریه که میگم حرصم میده و نصفه جونم میکنه بسکه از علاقه زیاد یه کارایی با خواهرش میکنه که خدا می دونه .  

سر مشق نوشتنش هم که دیوانم می کنه . بهتر از  پارساله اما همچنان جیغ و داد من و در میاره تا یه صفحه مشق بنویسه . دیروز بهش میگم مشقات و بنویس میگه نمی نویسم فردا رفتم مدرسه به خانوم معلمم میگم خواهرم مشقام و پاره کرد. وای من و خوش صدا ترکیدیم از خنده وقتی اینطوری گفت. بهش میگم معلمتون می دونه خواهر تو تازه به دنیا اومده نمی تونه مشقای تو رو پاره کنه برو بشین مشقات و بنویس . خلاصه بساطی داریم از دست این برادر مهربون .  

 رفته بودم دکتر امروز دلم برای دخترم تنگ شده بود شدید . رسیدم یه ربع بالاسر تختش بودم. از مطبم چند بار به مامانم زنگ زدم حالش رو پرسیدم. به نظرتون من دیگه می تونم از دخترم یه لحظه جدا شم. یعنی می تونم دوباره برگردم سرکار ؟ سعی می کنم اصلا به این مسئله فکر نکنم تا زمانش برسه ببینم چیکار باید بکنم.  

ناف دخترم هنوز نیفتاده . امروز ده روزش بود و تا الان باید میفتاد. حالا فردا باید ببرمش دکتر ببینم چرا نیفتاده هنوز . اینطوری خیلی اذیت میشم موقع عوض کردن و شستنش . حمام کردنش هم که دو بار تا حالا مامانم برده یه بارم خوش صدا برد شستش و من تندتند خشکش کردم و لباساش و  پوشوندم. تا نافش نیفتاده خودم جرات حموم بردنش رو ندارم.  

دیگه همین دیگه . خواستم یه خبری از خودم بدم. حتما تو پست بعدی یک عکس هم از رونیا می زارم. دخترم هزار ماشالله شیرین و خواستنیه و هر کی می بینه عاشقش میشه . یه عالمه هم از الان خواستگار داره تازه . اما ما دخترمون و به کس کسونش نمی دیم. به همه کسونش نمیدیم .  

راستی یه سوال بکنم و برم. این گن oppo که خیلی هاتون تعریفش و کرده بودید گن هستش یا شکم بند بعد از زایمانه ؟ میشه در موردش توضیح بدید و قیمتش رو هم بگید؟ ممنون میشم.  

نظرات 30 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 17:00

دخترا همه نازن

azin پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:27 http://roozhayemanvato.blogsky.com/

سلام خانوم خونه
قدم رونیا خانوم مبارکههههههههه خیلیییی نازههههه
ایشالا که همیشه شاد و خوش باشین.
راستی تولدت مبارککک
درست میگم؟ تولدت 30 ام بود؟
خیلی مبارکه

10.6.12.24 پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 14:38

سلام خوبی شما
باید دو تا تولد رو بهتون تبریک بگم
هم سالگرد تولد خودتون و هم تولد نی نی تون
بای

maryam چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 11:26 http://nadaram

سلام عزیزم من تازه اومدم وب شما رو خوندم ببخشید دیر تبریک قدم نورسیده رو میگم . امیدوارم در پناه حق و زیر سایه پر مهر پدر و مادر سالم و صالح و نامدار باشد.مبارکه .بوس بای

خود خودم چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:10

عزیزم
تبریک میگم
ماشاالله به این دختر خانم زیبا
مواظب خودت ونینی گلت باش
بوسسسسسسسس

سارا سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 00:27

خانم خانوما تبریک می گم بهتون.
قدمش مبارک و خیر باشه

جوجو یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 16:15

سلام خانوم خانوما!خداروشکر که بهتری.واییییییییییییییییییی امان از این درده سینه که من از شنیدنش هم وحشت دارم..وایی به تحملش..واسه همه این جوری میشه؟!
الهی..ایلیا...نازی......خداروشکر که اینجوری دوسش داره.....پسره جاریه من اینقد حسودی میکرد و میکنه..بنده خدا بابا مامانش رو کلافه کرده!

یه مامان یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:15 http://moshmoshi-maman.blogfa.com/

سلام
تبریکککککککککککککککککککککککک
دعا کن منم بچه دومم دختر بشه

زندان آسمان یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 09:18

سللللللام .قدم نورسیده مبارک خانوووووم! ببخش یه مدت کم نت می اومدم و چون دیر به دیر آپ می کردی عادت نداشتم روزانه چکت کنم یهو امروز به یادت افتادم و گفتم تا حالا حتماً زایمان کردی .اومدم دیدم بعله عکس فرشته کوچولوت رو هم گذاشتی .اینجوری بیشتر بهم چسبید .سورپرایز شدم .ماشااله چه شیرین و خواستنیه ایشاله همیشه سالم وتندرست باشه و زیر سایه پدر ومادرش بزرگ بشه .تند تند عکس ازش بذار لفاًخدا رو شکر که خودتم سالم هستی و مشکلی واست پیش نیومد.از طرف من اون نازدار خانوم رو ببوس

آزاده شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:38

سلام خانمی منم تبریک میگم ایشالله بسلامتی خانواده عیالوار

مامان آراد جمعه 24 آبان 1392 ساعت 18:02 http://www.manofencham.blogfa.com

سلام
قدمش مبارک باشه به سلامای ایشالا
خوش به حال ایلیا شده دیگه کیف میکنه با خواهرش .. همیشه شاد و سلامت در کنار هم باشید

نوید جمعه 24 آبان 1392 ساعت 09:59 http://www.asrejomeyepiyaderow.blogfa.com

سلام !
به امید ِ روز های روشن تر .

متولد ماه مهر سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 23:22

عزیزم برای من هم سر سینه ام زخم شده که ماستلا استفاده می کنم بهتر شده، شیرم هم فکر کنم بد نباشه ولی بعضی مواقع شیر خشک هم می دهم . از دست این ایلیا ولی واقعا بچه داری خیلی سخت هست تو که یک پسر هم داری مطمئنا خیلی سخت تر میشه مراقب خودت باش عزیزم و رونیا و ایلیا را ببوس.

رامونا خانوم سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:13 http://www.mamool.persianblog.ir

عزیزم من هم اوپو استفاده کردم سر هر دو تا زایمانم. عالیه. خیلی خیلی عالیه. من پاک سمن رو نمیدونم اما این اوپو مرگ نداره. من مال خودم رو که سر غزل خریده بودم به 3 نفر دیگه هم بعد از خودم دادم! هنوز هم سالمه! اما این بار چون سایزم از اون دفعه کوچیکتر بود یکی دیگه خریدم. من عید امسال خریدمش 45 تومن. از پایین ولیعصر اونجا که لوازم طبی و ارتوپدی می فروشن.

تو آخرش هم به حرف من در مورد پاک سمن گوش ندادییییییییییییییییییییی

خوبه آدم حرف بزرگترشووووووووووو گوش کنه آخه ....

فاطمه سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 13:01 http://nazanindokhtaram.blogfa.com

واااااااای از درد سینه نگو که میدونم چی میکشی الان با فکرش هم تا استخون فقراتم تیر کشید واقعا وحشتناکه اما به مرور بعد هفت هشت روز خوب میشه فقط بعد از هر شیر دهی با شیرت به سر سینت بمال تا سریع خشک نشه ونرم بمونه
نگران ناف هم نباش دختر من بعد از 12روز نافش افتاد

عسل اشیانه عشق سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 12:21

خیلی تبریک میگم خانمی. مبارکا باشه. ماشلله چقدم نازه. بوسسسسسسسسس. من 2-3 بار بهت زنگ زدم ولی موبایلت رو جواب ندادی! سرت شلوغ بود یا شماره ات عوض شده؟!
این کرم ضد ترک سینه رو باید از ماه 7-8 استفاده میکردی. من که استفاده کردم با اینکه تجربه اولم بود ولی هییییییچ درد یا مشکلی نداشتم شکر خدا. ایشالله تو هم زود خب میشی.

یه مامان (مریم) سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 07:09 http://maloosakam82.blogfa.com

مامان اکرم دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 22:58 http://amirmahdikarimi.blogfa.com/

سلاااااااااااااام
مبارکه خانوم. به سلامتی و خوشی انشالله. قدمش پر خیر و برکت باشه انشالله.
ما هم همین مشکلو با امیرمهدی داریم. همه اش رو سر داداششه! از محبت زیادیه دیگه! مشق نوشتن هم که نگو!!
خدا به هممون صبر بده
دختر نازت رو ببوس از طرف من

لیندا دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 18:13

این اپو رو منم تعریفش رو شنیدم ولی بی خیالش شو . بهترینش همین شکم بند پاک سمن هست و شکمت رو تو میبره . به حرف دکترت گوش کن . من خودمم از همین پاک سمن استفاده کردم .تازه 1 ماه بعد زایمانم عروسی خواهرم بود هرکی منو میدید میگفت خیلی خوب تو این یه ماه شکمت جمع شده .اصلا معلوم نیس تازه زایمان کردی

mahsa دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 12:43

somye aziz ye alame tabrik.....omidaram ke hamishe salamat o shad bashyd.
azizam man ham baraye shi dadan kheily kheily aziat shode boodam va bad az modaty rhkaresho ke kheily sade bood fahmidam.
ye chizaee hast be name rabete sineh ke mitooni az darookhaneha begiri.man marke avent gerefte boodam va ye 2 hafte az oona estefade kardam ta zakhmaye sinam khoob shod va toonestam be dokhtaram shir mostaghim bedam.rabete sine mesle sar shishe va az jense silikone kheily narme ke dar asl oono ke rooye sinat mizary bache oono mek mizane ta shir biad.
be har hal omidvaram ke zoodtar khoobe khoob beshy ta hesaby bishtar lezatesho bebary.
golhaye nazeto beboooooooos

ماندانا دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 10:24

ای جانم چه دختر جیگری. بهت تبریک میگم و خدا رو شکر که صحیح و سلامت به دنیا اومده. ایشالا رونیای گل و ایلیا جون همیشه صحیح و سلامت باشن و زیر سایه بابا و مامان مهربونشون بزرگ بشن

چقدر ایلیا مهربونه و خواهرش رو دوست داره. ای جان

این درد سینه موقع شیر دادن عادیه. ایشالا زود خوب میشه. نگران نباش

نلی دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 09:24 http://royayesabz.blogfa.com

عزیییز دلم. خدا رو شکر که همه چیز با خوبی داره پیش میره. روی ماه عروسک کوچولوتو ببوس

گلناز یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 23:00 http://vandahanna.blogfa.com

عزیز دلم. هزار بار تبریک می گم. رونیا جون این خاله درگیر را ببخش. رونیا ی منو ببوس. ایلیا را دو تا ببوس.

نوشین مامان هستی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 19:18 http://hastiyemaman.blogfa.com

خسته نباشی مامانی

مرجان یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 13:15

تبریک می گم . قدمش مبارک باشه

الهام یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 12:38

دخترت خیلی ناز هست . مواظبش باش هزار ماشاءالله .
قطره شیر افزا معجزه می کنه .

زن متاهل یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 10:34

خدارا شکر که بهتری عزیزم
وای پسری جو گرفته خواهر ندیده ....
انجا که گفته میگم مشقام را خواهرم پاره کرده مردم از خنده

انشالله بهتر وبهتر میشی جانم
عکس یادت نره یعنی من به عشق عکس رونیا هر دم وبت را باز میکنم ببینمش

دریا یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 10:14 http://daryaaa.persianblog.ir

عزیزم چه خوبه که می نویسی و از خودت خبر می دی
دختر و پسر گلت رو ببوس
خیلی مراقب خودت باش

فرناز شنبه 18 آبان 1392 ساعت 22:11

به نظرم دخترت شبیه خودتم هست. یه حالتایی از خودتم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد