یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

تعیین و تشخیص جنسیت فرزند

سلام به همه دوستای گلم . چه دوستای قدیمی و چه دوستای جدید  !

من بعد از چند سال امروز به وبلاگم سر زدم. یه عالمه نظر برام اومده بود که نشستم همه رو دونه دونه خوندم. از دوستانی که به یادم بودن ممنون . دوستتون دارم دوستای گلم . خیلی از نظرها خصوصی هستش و یه عالمه هم ایمیل برام اومده بود. خیلی جالبه برام که هنوزم که هنوزه یه عالمه از خواننده های وبلاگم برام پیغام گذاشتن و ایمیل دادن و خواستن که سونوی مخصوص خانوم خانوما رو که سالها پیش هم انجام می دادم و براشون انجام بدم . عزیزای دلم شرمنده . خیلی هاتون که دیگه تا حالا بچه هاتون چند سالشون شده. ولی من ایمیل به تاریخ دیروز هم حتی داشتم که خواسته بودن براشون سونو انجام بدم . مخصوصا دوستای قدیمی که از این فرمول استفاده کرده بودن برای دوستان و آشنایان و بهش ایمان دارن.

دوستان جدید من برای اینکه در جریان قرار بگیرید لازمه توضیح بدم یه فرمول پزشکی هلندی هست برای تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری که خوب سالهاست که من برای دوستان و آشنایان از این روش استفاده کردم و نتیجه هم خوشبختانه عالی بوده . خیلی از دوستام بودن تو این سالها که مثلا بیشتر از دو تا بچه نمی خواستن بچه اولشون پسر یا دختر بود و بچه دومشون رو می خواستن جنس دیگه ای داشته باشن . از این فرمول استفاده کردن و به خواستشون رسیدن. این فرمول قابلیت این رو داره که جنسیت فرزند رو از همون روز اول بارداری تشخیص بده و من روزانه کلی پیامک دارم که از دوستان و آشنایان متوجه میشن باردارن و تحمل اینکه بخوان چهار ماه صبر کنن تا دستگاه سونوگرافی جنسیت فرزندشون رو تشخیص بده رو ندارن و دوست دارن زودتر از جنسیت نی نی باخبر بشن و براش خرید کنن . این فرمول طلایی غیر از تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری میتونه از روی اول بارداری جنسیت فرزند یک خانم باردار رو تشخیص بده . 

خوشبختانه با توجه به  وجود شبکه های اجتماعی مخصوصا تلگرام خیلی راحت تر می تونم در خدمتتون باشم و بهتون مشاوره بدم  و از این فرمول طلایی و قطعی برای هر کسی که دوست داشته باشه استفاده کنم.  

فقط کافیه به آی دی من در تلگرام پیام بدید :  somysono@ 

و یا اینکه به کانال من در تلگرام به این آدرس مراجعه کنید :  تعیین و تشخیص جنسیت نی نی 

 https://t.me/joinchat/AAAAAEBVxr6PPUMA6MZFHQ  

 

کلمات کلیدی : تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری  - تشخیص جنسیت جنین از همان روز اول بارداری  - دختر میخوای یا پسر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد