یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دوشنبه 13 آبان !

 سلام !  

فرشته کوچولوی ناز من 9 آبان ساعت 4:45 دقیقه بعدازظهر با وزن 3:330 گرم و قد 49 سانت به دنیا اومد. قرار بود ظهر به دنیا بیاد که اونقدر اون روز بیمارستان زایمان اورژانسی داشت که هی اونایی که حالمون خوب بود افتادیم عقب و دیرتر بردنمون اتاق عمل . این دفعه بی هوشی کامل گرفتم و از این بابت بسیار بسیار خوشحالم چون خیلی خوب بود. انگار از یه خواب عمیق بلند میشه ‌آدم اصلا هم گیج نبودم و حس بدی نداشتم. وقتی بهوش اومدم تو ریکاوری بودم و می خواستن انتقالم بدن به اتاقم. وقتی اومدم اتاقم تا کمی حالم بهتر بشه و بتونم چشمام و کامل باز کنم و هوشیار بشم دخترم رو هم آوردن که قربونش برم ندیده عاشقش بودم دیدمش عاشق تر شدم. دختر چشم و ابرو مشکی و مو مشکی نمکی من که البته بی نهایت شبیه داداشش و باباشه. هر کی می بینتش میگه فتوکپی خوش صداش و البته به نظر خودم شدیدا شبیه نوزادی های ایلیاست با این تفاوت که دخترم ظریف تر و دخترونس چهرس . هنوز رنگ پوستش مشخص نیست که چه رنگیه چون وقتی آرومه سفیده و به محض اینکه میخواد گریه کنه سرخ میشه . دخترم دختر گلیه هزار ماشالله فقط تنها مشکلی که وجود داره و دیگه داره یواش یواش کارم به گریه می رسه اینه که شیرم خیلی کمه و از اونجایی که دکترگفته بچه رو گشنه نگه ندارید و با قاشق شیرخشک بدید ما به رونیا شیرخشک با سرنگ میدیم و بهش کلک می زنیم. این طوری که اون شروع به مکیدن میکنه و میدونم که شیری به دهنش ریخته نمیشه و مامانم یا باباش هم از کنار با سرنگ شیرخشک می ریزن تو دهنش . این باعث شده که خانوم تنبل بشه و وقتی می می خالی تو دهنشه و می بینه شیر کم میاد یانمیاد گریه می کنه و می می نمی خوره و دنبال شیرخشک می گرده . خیلی نگرانم دوست دارم بچم شیرخشکی بشه تو رو خدا دعا کنید شیرم زودتر زیاد بشه تا دیگه احتیاجی به شیر کمکی دخترم نداشته باشه .  اگه کسی هم راهی بلده برای حل این مشکل یا تجربه ای داره بگه شاید این مشکلم حل بشه .

  

اینم عکس دختر کوچولوی من 3 روزگی :

  

 

  

 

دخترم عین گنجشک همش زبونش بیرونه و میخواد شیر بخوره :

 

 

  

 

 اینجا هم داشتم عوضش می کردم خواب از سرش پریده بود وگرنه همش خوابه :

 

 

  

 

از داداشش بگم که حالا یه کم بهتر شده . اما یکی دو روز اول اجازه نمی داد هیشکی دست به خواهرش بزنه . اینجا تازه از بیمارستان اومده بودیم خونه مامانم و هنوز خونه خودمون نیومده بودیم و یه کم هم مهمون داشتیم. از ترس اینکه کسی به رونیا دست نزنه رفته بود نشسته بود یه کنار و رونیا رو هم گرفته بود بغل و اجازه نمی داد هیچکس به رونیا نزدیک بشه . دماغ قرمز و چشمای قرمزش رو ببینید. اونقدر گریه کرده بود که چرا دایش و بقیه رونیا رو هی بغل می کنن. آخرش خودش گرفت بغل نشست یه گوشه تاخیالش راحت شد.

 

 

 

 

از کامنت های همتون هم ممنونم. از همه دوستانی هم که لطف کردن تماس گرفتن ممنونم. یه معذرت خواهی هم به دوستانی که لطف کردن اس ام اس دادن و من نتونستم جواب اس ام اسشون رو بدم بدهکارم من تازه از دیروز گوشیم و گرفتم دستم. خوب دیگه درک کنید دیگه شدم مادر گرفتار .  

راستی یه سوال . من الان شکر خدا دیگه بخیه هام درد نداره و می خوام از امروز شکمم رو ببندم. کسی شکم بند خوب یا گن خوب یا راهکاری برای بستن شکم یا کلا تجربه ای در این زمینه نداره که زودتر و بهتر باعث جمع شدن شکم بشه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.  

در آخر ازتون می خوام لطف کنید و برام دعا کنید تا مشکل شیرم زودتر حل بشه دوست دارم دخترم هم مثل داداشش شیر خودم رو بخوره نه شیر کمکی .  ممنونم ازتون ! 

نظرات 106 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 18:17

وااااااااااااای سلام عزیزم.
تبرییییییییییک تبرییییییییییک تبریییییییییییک خیلی خیلی زیاد.
ماشاالله به این دختر خانوم عزیز و ناز.
چند روز بود نمی تونستم کامنت بذارم هی می اومدم قربون صدقه رونیا جونم می رفتم و میرفتم!!!
الان دیگه درست شد انگار. بااااااااااااازم تبریک میگم هزار بار عزیزدللللللللم.

ترنج دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 01:39

عزیززززز دلم مبارک باشه، چقدر خوشحالم که به آرزوی قلبیت که داشتن دختر بود رسیدی ، اونم چه دختری، هزااار ماشالاااا نااااااااز و تو دل برووو، دست راستت هم روی سر من، منم خیلی دلم یه دختر میخواد. ایشالا خونواده ی چهار نفره تون همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشه:*

نوشین مامان هستی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 19:46 http://hastiyemaman.blogfa.com

سلام سمیه جونم
قدم نورسیده مبارک عزیزم
هزار ماشالا به جونش

سعیده-ق شنبه 18 آبان 1392 ساعت 17:05

هزار ماشاالله...
خیلی نازه. مثل فنچ می مونه. هوس کردم بدجور...
قیافه ایلیا رو میبینم دلم ریش میشه.... عزیزم چه گریه ای کرده....

مامان پرنیان شنبه 18 آبان 1392 ساعت 13:00

ماشا... چقدر خوشگل و نانازهههه

مامان نگار شنبه 18 آبان 1392 ساعت 11:37 http://negaremaman.blogfa.com/

ماشاله هزار ماشاله قدمش مبارک باشه زیر سایه پدرو مادرش هزار سال سلامت باشه ممنون که عکس گذاشتی ممنون که باهمه گرفتاریها پست گذاشتید شما منو یاد دختر مهربون میندازید ممنون ممول مهربون ما

دختر بزرگه بابایی شنبه 18 آبان 1392 ساعت 10:10 http://babamad.blogfa.com

سلام
مبارک باشه تولد رونیا خانم تپلی. ایشالله زیر سایه پدر و مادر و در کنار داداشش تن سالم و دل خوش داشته باشه.
برای شیر که همه توصیه های لازم رو کردن و ایشالله تا الان هم حسابی شیر راه افتاده و لباس و زندگی براتون نگذاشته.
یک کم توی عکسها به نظر میاد رونیا خانم زرده برای همین بهتره فعلا غذاهای با طبع گرم رو برای زیاد شدن شیرتون نخورین و به جاش سوپ جو و عرقیاتی که هم خنک باشه و هم برای زیاد شدن شیر مفیده استفاده کنید تا خدایی نکرده زردیش بیشتر نشه.
روی ماه هر دو تا نی نی رو از طرف من ببوسید

مهرگان بانو شنبه 18 آبان 1392 ساعت 09:28 http://mehregan-banoo.blogfa.com/

الهییییییییییییییییییی
چقدر نازه
چقدر نمکه
خدا حفظش کنه
ایشالا قدمش خوب باشه
نازگووووووووله

مامان درسا و یسنا شنبه 18 آبان 1392 ساعت 08:50

عروس خانوم جمعه 17 آبان 1392 ساعت 19:06

یکى از فامیلایه شوهرم این مشکلو داشت
ارده میخورد با عسل و خرما
میگفت خیلى شیرشو زیاد کرده مخصوصاً ارده
شماهم امتحان کن ایشالا مشکلت حل شه

یه مامان (مریم) جمعه 17 آبان 1392 ساعت 10:12 http://maloosakam82.blogfa.com

عزیزززززززززززززمممممممم ماشالله

مریم پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 22:34 http://www.thornbirds.blogsky.com

خیلیییی خیلیییی مبارکه.......

negar پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 21:25

eyyyy joooooooooooonammmm, shabihe ye jojeye vagheiyeeee

sama پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 14:17 http://www.samah1.blogfa.com

قدم نورسیده مبارک.قطره شیرافزاومایعات فراوان بخور.اگه بخیه هاتوکشیدی برای شکم بند عجله نکچون شاید اسیب بزنمیتونی با یک شال نرم ارام شکمتو ببندی.من تجربه خوبی ازشکم بند نداشتم

Sara چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:52

Mobarak basheh

مریسام چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:24

وای هزار هزار ماشالله قدم نورسیده خیلی مبارک

نیلو چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:18

مبارکه باشه. زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شه ایشالا

نازنین بانو چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 20:07 http://adiboodi.blogfa.com

عسلممممم...مبارک باشه...سالم و شاد باشه در کنار خانواده خوبش...
ببین برای شییییر سبزیجات و حبوبات عالیه...ولی متاسفانه حبوبات نفخ میاره برای نوزاد و اذیتش میکنه...من خودم آش و سوپ برام خیلی خوب بود تو آش فقط عدس میریختم کرفس جعفری و گشنیز شیر رو زیاد میکنه هر چی بیشتر مک بزنه شیر بیشتر میاد از اون انرژی مثبت بینظیرت استفاده کن آهنگ ملایم بذار موقع شیر خوردن رونیااا جووونم...جو هم خوبه سوپ جو با گشنیز جعفری درست کن و بخور...آها خود شیر و مایعات مثل آبمیوه خوبه...

محبوب چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 18:44

قدم نورسیده مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 16:41

تبریک می گم.برای افزایش شیر عصاره رازیانه یا همون قطره شیرافزا/2-دلستر رو بریز تو پارچ گازش بره فوق العاده موثره

مهریان چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 15:24

نمیدونم نظرم اومد یا نه :(
فقط به عشق دیدن رونیاااا اومدم.
هزار ماشالاااا خدا حفظش کنه.
من هم کمربند پاک سمن میبستم.
برای شیر هم :
قطره شیرافزا-کاهو-آب گوشت- کله پاچه ....
البته برای هرکسی یه چیزی جواب میده
نگران نباش به خاطر آنتی بیوتیک هم هست درست میشه
مثبت فکر کن :)

ساتین چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 14:50

به سلامتی. عزیزم.... چه دختر نازی. سلامت باشه

نذار گرسنه بمونه زیاد هم استرس شیر رو نداشته باش
قطره شیر افزا یادت نره
همینطور ماء اشعیر و آش ماست و گوشت کبابی

خورشید چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 13:40 http://koochedeleman.persianblog.ir/

وای خدای من مبارک باشه . اره کپیه ایلیاست ولی اونجا که چشماش بازه حس کردم چشماش شبیه خودته
الهی بگردم ایلیا رو که اینجور چشم و دماغش قرمزه از گریه
وای علی که اگه من تو تلویزیون قربون صدقه یه بچه برم حالش بهم میخوره .دیگه ایلیا که حق داره
انشالله که همگی تون سلامت باشید

بیتای چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 13:20

مبارک باشه چقدر ماشالله عروسکه خدا حفظش کنه

مهتاب چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 13:08 http://Mizeotoo.blogfa.com

واوووووووووووووووووووو
مبارکه مبارکه

ماشا... واووووووووووو تبریک

فاطمه چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 11:51 http://nazanindokhtaram.blogfa.com

ای جاااااانم هزار ماشالابه این دختر خوشگل وناز خدا حفظش کنه درسته خیلی شبیه داداش ایلیاشه
الو.توت فرنگی. شیرنارگیل .اب هندوانه .طالبی گرمک .خربزه. میوه ی اووکادو.اب انگور.شلغم.کرفس.سیب زمینی ترشی.سبزی شاهی وتخم شاهی.کلم. والک .تره فرنگی.رازیانه.ریحان.سمنو.گزنه وعرق گزنه.شوید.تخم شویدوعرق شوید.وجوشانده تخم شنبلیله .هویج واسفناج. گوجه فرنگی افزاینده ی شیر بانوان شیرده است
وهمینطور سوپ انجیر بسیار مقوی بوده وبرای افزایش شیر در زنان شیرده مفید است .برای تهیه این سوپ انجیر نارس رو با گوشت بپزید

ایرن چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 11:14 http://www.khanevadeyefariman.blogfa.com

سلام عزیزم. مبارک باشه.
برای شیر حتما آب ماهیچه و گشنیز و سیراب شیردون رو امتحان کن. کله پاچه و کباب و برتج و ماکارانی و مایعات فراوان به خصوص دلستر و شیر و عسل و آب انگور. به قول قدیمی ها باید ببینی شیرت سر این بچه به چیه و همه رو امتحان کنی.
من سر پسرم کله پاچه و کنجد و سر دخترم سیراب شیردان و شیر و عسل شیرم رو زیاد می کردن.
منم از گن اپو استفاده کردم و راضی بودم.

آیلار چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 11:04

سلام

میشه هر وت فرصت کردین یه سونو برام انجام بدی

ت آ پ: 03/07/92

ت ت : 20/08/62

آیلار جون برات حساب کردم نی نی دختره مبارک باشه

زهرا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 09:48 http://zizififi.persianblog.ir

گل دختر عینه ماهه.خدا بارت حفش کنه عزیزم .مبارک باشه اومدن رونیا خانوم به زندگیتون.ایشالا نام اور باشه براتون...از طرف من دوتا جوجه هارو ببوس

شیوا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 08:50 http://shaha.blogfa.com

عززززززززززززیزم چقدر این کوچولو ماهههههههههههههه
ماشالله خیلی نازه خیلی نمکیه
مباررررررررررررررک باشه
به سلامتی و خوشی
به زودی امیدوارم مشکل شیر خوردنش هم حل بشه و به امید خدا بتونی شیر خودت رو بهش بدی
میخواستم بهت زنگ بزنم تبریک بگم که گفتم حتما حسابی سرت شلوغه مزاحمت نشم
خیییییییییلی خییییییییییییییلی مبارکت باشه مامانی گل و مهربون

سوگند سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 23:16

وای چه دختر نازی...
مبارکت باشه خانومی

ارام سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:49 http://aita57.persianblog.ir

الهی من فداری تو و دخترت بشم مبارک باشه عزیز دلم
ایشالله خوش قدم باشه

لیلا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:44

مبارک باشه عزیزم براى زیاد شدن شیرت رازیانه خوبه بخور ی بری عطاری بپرسی سال ی سرچ کنی میتونی خیلی از داروهای گیاهی برای زیاد شدن شیرت پیدا کنی سیب زمینی وماکارونی چیزای نشاسته دار هم خوبن روزای اوله تا شیرت راه بیفتد یکم طول میکشه استرس نداشته باشه که خودش باعث کم شدن شیر میشه عزیزم براى منم دعا کن

زهرا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:20

هزار ماشاا...مبارک باشه
چقدر نازه،صدقه و اسپند هرروز یادتون نره:)
عزیزم میدونم که خودتون باتجربه ترید ولی تا نوراد سینه رو نمکه شیر زیاد نمیشه.قطره شیر افزا هم خیلی خوبه،لباس زیر هم نپوشید که شیر جاری بشه.از روز سه و چهار بعد از زایمان شیر زیاد میشه.شکم بند هم داروخانه نزدیک بیمارستان دی بهترینهاشو داره و راهنمایی هم میکنه با توجه به وزن مادر بعد از زایمان.
امیدوارم هر چهارتا سالم و سلامت باشید.

تنهادرغربت سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 21:56

من شنیدم ماالشعیرخیلی شیروزیادمیکنه
من خودم مشکلی نداشتم که بخورم ،ولی یکی ازبستگانم میخوردوخیلی راضی بود

سعیده سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 21:30 http://yekzendegi.blogfa.com

هزار ماشا... مبارکه

لیلی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:55 http://lina-nevesht.persianblog.ir/‎

ماشالااا...خیلی ماههه

تنهادرغربت سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:30

ای قربونش برم هزارماشالا
به به تبریک میگم ایشالاخوش قدم باشه
سمی خوشحالم که به بزرگترین ارزوت رسیدی
ازقول من بچلون ٢ تاشون و

آزی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 17:07

هزااااار ماشالا. فوق العاده بانمک و زیباست. خدا براتون حفظش کنه و همواره سلامت باشه.
عرق یا قطره شیر افزا بخور برای شیرت. انشالا درست میشه.

felfel khano, سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:41 http://fellfooli.persianblog.ir

azizam ghadam no residee mobaraak .mashalla mashaaallla cheghadram khoshkelooo bamazaast omidvaram hamishe salem va khoandoon bashe va pa ghadamdar bashe vasatoon azizam

friend سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:38

هزار ماشاا...

انشا... که به حق این روزهای عزیز مشکلت برطرف بشه.............یکی از دوستان من هم اینطوری بود ....خدا رو شکر مشکلش برطرف شد..........منم توی ماه 5 بارداری هستم........برای من هم دعا کنید........

خیلی ممنون که عکس دختر نازتو گذاشتی که ما هم از دیدنش ذوق کنیم...........خیلی از مامان ها می نویسن ولی عکس نمیذارن.........آفرین به شما مامان فعال

ساناز سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:08 http://sanazhooman.p.ir

هزارماشا... چقدر نازه این دختر
خدا برات نگهش داره این عروسک کوچولو رو...

زهرا777 سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 13:54

ماشاالله لاحول و لا قوت الا باالله
ماشالا بزنم به تخته ...قدمش مبارک باشه ...چقدرم نازه و البته شبیه ایلیاست

مامان امیرحسین سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 13:39 http://khoshgelemaman.blogfa.com/

سلام عزیزم
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و خیلی هم خوشحالم از آشناییت
از صمیم قلب بهت تبریک میگم انشاا... که همیشه سالم و سلامت باشید
ماشاا............. خیلی نازه براش اسپند دود کن

شری سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:59 http://newcomingbaby.persianblog.ir

سمیه جانم قدم دختر نازت مبارک باشه. ماشالله چه یچه ی رسیده و ملوسیه. خیلی هم شبیه داداششه. انشاالله که خانواده ی 4 نفریتون در پناه خداوند همیشه سلامت و شاد باشید. از زیر گلوی این دخمله یه بوسی از طرف من بکن. میبوسمت مراقب خودت باش در اولین فرصت بهت زنگ میزنم.

melika سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:55

mobarak bashe mashala kheili naze... omidvaram hamishe shado salamat bashid :)

مژگان سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:15

راستی.. دلستر.. کاهو (قسمت سبز تیره)، ماکارونی، سوپ ماهیچه، و اگر تونستی آبگوشت.. برای شیر خیلی خوبه
منم شیرم کم بود اما اینا رو خوردم خیلی خوب شد

مژگان سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:13

عسلم لباس نوزادیش از این راه راه صورتیه که عکس پروانه روشه بود.. نازی

مژگان سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 12:13

ماشاله خدای من چقدر خوردنی و نازه .. حسابی از طرف من بوسش..
زندگی پر برکت و شاد رو همراه سلامتی در پناه خدا و زیر سایه پدر و مادر و داداش خوشگلش داشته باشه..
عزیزم کلی دلم ضعف رفت واسش :*

مهسا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 11:59 http://kja.persianblog.ir

وای عزیزم مبارک باشه . چقدر ناز و خوردنیه . ماچمالی اش کن از طرف من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد