یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

یکشنبه 3 آذر

سلام . صدای یه مادر گرفتار رو می شنوید. باور کنید هر روز میخوام بیام و بنویسم اما وقت نمیشه . دخترم آرومه برعکس روزای اول که شبا رو تا صبح می خوابید الان روزا رو بیشتر خوابه و شبا بیدار . وقتی هم بیداره طفلک آرومه اما همش دوست داره بغل باشه . از الان دخترکم بغلی شده . قربونش برم عین فرشته ها می مونه هر روز از روز قبل بیشتر دوستش دارم. از داداشش بگم که خیلی دوستش داره اما یه کارایی هم باهاش می کنه که روانیمون میکنه . یه دفعه بچه خوابه میره بغلش می کنه . کسی هم بیاد دیدن بچه نمی زاره هیچکس بغلش کنه و کلا یه جورایی همش میخواد به بقیه بگه که این خواهر منه و احساس مالکیت شدید رو رونیا داره . سر درس و مشقش هم شدیدا حرصم میده که خوب قبلا هم می داد. اما قبلا من وقت داشتم که باهاش کلنجار برم و به زور بنشونمش سر مشقش که خوب الان دیگه ندارم. اینه که فعلا ولش کردم به امان خدا البته فقط بابت مشقش نوشتنش وگرنه درساش خوبه تقریبا همه رو بلده . 

یه موقع هایی شبا رونیا دلپیچه می گیره . از اینکه می پیچه به خودش معلومه . اما شکر خدا جیغ جیغو نیست و مثل مامانش صبوره دخترم. همین که بغلش کنیم و راهش ببریم یا بهش شیر بدم آروم میشه . نمی دونم اینطور موقع ها چی بهش بدم. معمولا یه کمی عرق نعنا و یه کمی اب جوشیده و یه قندکوچولو یا نبات را با هم درست می کنم بهش میدم. اما دکتر شربت دایمیتیکون داده که وقتی بهش میدیم قیافش و یه جوری می کنه و بعدم از دهنش می ریزه  بیرون . حالا موندم کدومش رو بدم به نظر خودم که اثر همون عرق نعنا و نبات و آب بیشتره و زودتر اروم میشه .  

نوزادداری با همه شیرینیش خیلی سخته همش منتظرم رونیا یه کمی بزرگت بشه جون بگیره تا  نگهداری ازش هم راحت تر باشه . ولی در کل یه جمله بگم که اونایی که دختر ندارید بشتابید که دختر داشتن خیلی شیرینه ! 

من برم دخترکم بیدار شد به زودی میام عکس از رونیا می زارم شاید هم به همین پست امشب اضافه کنم.   

نظرات 25 + ارسال نظر
maneli پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 21:48

salam khanumi. ghadame no reside ba takheer mobarak. mashalla kheyliiiii naze. ishalla har dota daste goleto khoda barat negah dare.
ye alame booos

انار پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 21:04 http://ladypomegranate.persianblog.ir

من یه مدت بود نمی اومدم این جا .تبریک میگم قدم دختر خانم گل آبانی رو .

مهسا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:46 http://kja.persianblog.ir

عزیز دلم ما منتظر عکسای خانوم کوچولو هستیم

sanaz یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 08:38 http://sanazhooman.p.ir

عزیزم زودتر از رونیا خوشگل عکس بذار لطفا :)

اذر شنبه 9 آذر 1392 ساعت 13:02 http://azr56.blogfa.com/

سلام مبارک باشه انشاالله که زیر سایه مادر وپدر به سلامتی بزرگ بشه البته ببخشیدا خیلی وقته بهت سر نزده بودم حالا با تاخیر یک ماهه بازم مبارک باشه

متولد ماه مهر چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 21:58

عزیزم خوبی خدا را شکر ولی پسر ما خوابش خیلی کم هست و هم زیاد بالا میاره و هم دل درد داره من که حسابی خسته شدم به هیچ کاری نمیرسم .

شیما چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 20:45

وای عزیزم من بعد مدتها اومدم وبلاگت. میدونستم بارداری ولی الان دخمل گلت دیدم. مبارکه .خدا برات ببخشه
رونیا جون ببوس

شیرین سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 14:18 http://www.shirinvazendegi.persianblog.ir

ای جانم
حالا هی دل ما رو آب کن که دختر نداریم ها

مامان درسا و یسنا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:55

عزیززززززززم
خسته نباشی از بچه داری و خونه داری .

مامان راحله سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 01:45

سلام گلم

من دخترم 10 ماهشه کولیک ذلدرد داشت هر چی دادم خوب نشد اما گریپ میکسچر خارجی عالی بود برای اون یکی دخترم گریت واتر دادم اما از میکسچر راضی ترم فقط یادت باشه خارجی بگیری برای دخترم حتی یه شیشه هم مصرف نشد زود خوب شد دخترا بیشتر کولیک میگیرن من تجربه م زیاده در این زمینه
راستی من منتظر ایمیلت هستما
حتی اگه برات امکان نیست بهم بگو نه من به نظرت احترام میذارم

چشم دوستم برات می فرستم ایمیل رو .

مهسا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 18:12

من خیلی ساله وبلاگ شما رو جسته گریخته میخوندم و گمش کردم قدیما یه صفحه بنفش بود اگه اشتباه نکنم همیشههههههههه این مدل سنو شما و اینکه چجوری حساب مکنید جنسیت بچه رو میفهمید برانم سوال بوده.اگه وقت کردید ممنون میشم بگید البته من مجردم ولی خوب از الان میتونم انتخاب کنم
قدم نورسیده هم مبارک

میمنت دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:06

سلام
مبارک باشه و خسته نباشی...
تنها کاری که باید برای کنترل خواب دختر کوچولوت بکنی اینکه هر شب ببریش حموم!!! این طوری خسته میشه و میخوابه...
دو سه شب این کار رو بکنی کم کم عادت میکنه و زمان خوابش تنظیم میشه...

روناک دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:31

من کولیک ایز میدادم

سوگند دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:27

ای جانم..........

فرناز دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:24

تولدت مبارک

فاطمه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:12 http://nazanindokhtaram.blogfa.com

ای جونم رونیا خانوم اروم وصبور خدا هر دو تاشون روبرات حفظ کنه منتظر عکس دخملی هستیم
راستی در مورد شیرت نگفتی ایشالا که زیاد شده

دریا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 09:51 http://daryaaa.persianblog.ir

ای جونم دختر خانوم گل و آروم و داداش ماهش

دختری در مزرعه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 08:14 http://dokhtaremazrae.persianblog.ir

راستی عزیزم تولدت با تاخیر مبارکککک چه حسی داشتی امسال که مادر دو تا بچه شدی؟ حتما فوق العاده بوده حست… همیشه بهت مبارک باشه.. هرچند سه چهار روز دیر شده ببخشید

دختری در مزرعه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 08:12 http://dokhtaremazrae.persianblog.ir

مبارک باشه خانومی.. خدا بهت ببخشه

غنچه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 07:55

سلام
خوبی؟
خسته نباشی از بچه داری. منم موافقم که همون عرق نعنا بهتره . ولی بعضی بچه ها ریفلاکس دارند باید دارو بخورند
مشتاق دیدن عکس خواهر و برادرم

تنهادرغربت دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 05:01

مرسی قربونت برم که بااینهمه مشغله مینویسی وماروازحال خودت بیخبرنذاشتی
عسلات وببوس

سمیرا یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 23:02

دختر من هم دل درد داشت تا 4 ماه. دایمتیکون جواب نداد ولی کولی کز (colicez) عالی بود .

زری یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:34

خانوم خانوما امیدوارم روزهای خوبی رو در کنار بچه ها وخوش صدا داشته باشی

مینا یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 20:30 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
مطالب تون خیلی شیرین بود...خدا نگهدار همسرتون، شما و رونیا کوچولوی ناز و داداش شیطونش باشه...
حق با شما هستش دختر داشتن خیلی شیرینه!...خوش ب حال مامانم!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد