یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

یه جای دنج

لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

چهارشنبه 3 مهر 92

عجب بساطی شده ها ... من قبلا فقط برای پرشین بلاگی ها نمی تونستم کامنت بزارم الان دیگه برای بلاگفایی ها هم اصلا نمی تونم کامنت بزارم. چرا اینطوری شده نمی دونم. البته از سیستم جای دیگه امتحان نکردم اما از اداره که وصل میشم این مشکل هست. اینترنت خونه به زودی راه میفته ایشالله داریم تحقیق می کنیم ببینیم از کجا بگیریم بهتره . دیگه از اول آبان که خونه نشین میشم از خونه وصل میشم و اگه فرصت باشه کامنت هم می تونم بزارم. نگران نباشید رونیا خانوم هم که به دنیا اومد هم خبر میدم تو  وبلاگم و هم عکسش رو می زارم. ما قبلا از آسیاتک سرویس گرفته بودیم برای خونه . اما بعد که جابجا شدیم و اومدیم این خونه چون از آسیاتک راضی نبودیم دیگه از اونجا نگرفتیم و تعریف پارس آنلاین رو خیلی شنیدیم و درخواست سرویس کردیم که گفتن فعلا پورت خالی ندارن. حالا هم منتظریم پورتشون خالی بشه اما اگه نشه تا چند روز دیگه از یه جای دیگه می گیریم. شاید از مبین نت گرفتیم. تو شما دوستان هم اگه کسی از جایی سرویس می گیره که راضیه و قیمتش هم مناسب هست لطفا به من بگید. ممنون میشم.


دوشنبه رو که اول مهر بود و مرخصی گرفته بودم تا پسرطلا رو خودم ببرم مدرسه. بچم یه ذوقی داشت که نگو. هرچند که این ذوق معمولا تا اواسط سال بیشتر دووم نمیاره و بعد بچه ها هی منتظر تابستونن. با هم رفتیم مدرسه و شکر خدا طبق صحبتی که از قبل با مسئول مدرسه کرده بودم ایلیا افتاد همون کلاسی که خودم می خواستم. از معلمش خیلی تعریف شنیده بودم و اینکه خیلی خوش اخلاقه و تدریسش خیلی خوبه خیلی هم مشق به بچه ها نمیده. این مسئله یه کم برام مهم بود چون با شناختی که از پسرطلا سر مشق نوشتن دارم می دونستم که اگه معلمش معلمی باشه که مشق زیاد بگه من با یه نوزاد امسال واقعا از پس پسرطلا بر نمیام و کلی باید اون وقت حرص و جوش بخورم که مشقاش و تموم کنه . اینه که پیشگیری کردم و حالا پسرم یه معلم خیلی خوش اخلاق داره که شکر خدا مشق هم خیلی نمیده . فعلا که این دو سه روز پسرطلا خودش وقتی رسیده خونه مشقش رو چون کم بوده نوشته تا خیالش راحت شه . امیدوارم تا آخر سال همینطوری ادامه پیدا کنه . یه مسئله دیگه هم که خوش اخلاقی معلم ایلیا امسال خیلی برام مهم بود این بود که با توجه به اینکه یه بچه داره به خونواده ما اضافه میشه مطمئنا توجه هایی که به اون بچه میشه حتی اگه خیلی هم رعایت کنیم و از دیگران هم بخوایم که رعایت کنن ولی بازم پسرطلا تو سنیه که ممکنه حسادت کنه و کمی از نظر روحی تغییر کنه . این وسط سخت گیری معلم می تونست کار و بدتر کنه که شکر خدا جلوش و گرفتیم. چون معلم پسرطلا رو ازقبل تو استخر باهاش آشنا شدم و شرایطم رو بهش گفتم و می دونم هوای پسرطلا رو امسال خواهد داشت. اینه که شکر خدا از این بابت تا یه حدی خیالم راحت شد. مخصوصا این که دوست پارسال ایلیا که خیلی هم با هم صمیمی بودن و ایلیا خیلی دوستش داشت رو هم از مسئول مدرسه خواهش کردم بندازه تو کلاس پسرطلا و از این بابت پسرطلا و دوستش بی نهایت خوشحال بودن. مامانش هم کلی ازم تشکر کرد می گفت کل تابستون پسرم میگفته خدا کنه سال بعد رو هم با پسرطلا تو یه کلاس بیفتیم. 

خلاصه که پسرک قشنگم عشق شیرینم که عاشقشم کلاس دومی شد. به همین زودی ! اصلا باورم نمیشه . انگار دیروز بود که به دنیا اومده بود و من با خودم فکر می کردم کو تا حالا بره مدرسه !


بعد که پسرطلا رو گذاشتم مدرسه و برگشتم داشتم براش لازانیا درست می کردم که موقع درست کردن روغن یه دفعه  چنان پاشید رو دست راستم که الان دستم دیدن داره . البته بازم خدا رو شکر رو شکمم یا صورتم نپاشید اما روی دست راستم خیلی بد پاشید و الان دستم اینقده زشت شده که خدا می دونه . البته خیلی کمه و چند جای کوچولو پاشیده اما از اونجایی که روغن خیلی داغ بود یکی دو جاش تاول شد. حالا هر شب کرم رژو درم می زنم خدا کنه جاش نمونه یه وخ. 


بالاخره طلسم چند ماهه که امروز میرم فردا میرم شکست و پریروز با مامانم رفتیم کمد و میزکامپیوتر و کتابخونه برای اتاق پسرطلا و خواهرش سفارش دادم. یه کمد خیلی بزرگ که البته داخلش تقسیم بندی شده و دو تا کمد جداست و قفسه داره و پایینشم دو تا کشوی بزرگ . رنگشم چون می خواستم با تخت پسرطلا ست باشه اولش می خواستم قرمز و طوسی سفارش بدم اما بعد پشیمون شدم و برای اینکه رنگ اتاقشون شادتر باشه قرمز و سفید سفارش دادم. قرار شد فروشنده لطف کنه نوارهای طوسی رنگ تخت پسرطلا رو هم عوض کنه و سفید کار کنه که با هم ست بشن. فروشنده می گفت سرش خیلی شلوغه و حالا نمی تونه سفارشمون رو تحویل بده . ازم پرسید چقدر وقت دارم و سفارشم رو برای کی لازم دارم؟ منم یه دروغ مصلحتی گفتم مجبور شدم خوب و گفتم 25 مهر نی نیمون به دنیا میاد و تا 20 مهر من سفارشام رو لازم دارم. اول بهم گفته بود آخر مهر می تونه سفارشام رو تحویلم بده اما بعد که اینطوری گفتم قول داد که تا 20 مهر آمادشون کنه . خدا کنه فقط بدقولی نکنه . البته من حقمه ها . یکی نیست به من بگه تو که می خواستی این کار و انجام بدی خوب زودتر انجام می دادی دیگه . حتما باید می زاشتی واسه دقیقه نوددددددددد؟


پریشب دیدم نی نی ورج و وورجه هاش کم شده بستنی خوردم دراز کشیدم به پهلوی چپ دیدم نه تکون نخورد. یه کمی نگران شدم. گفتم یه بستنی دیگه بخورم اگه تکون نخورد برم بیمارستان نزدیک خونه صدای قلبش و چک کنن . قبلا که گفتم من توهم بندناف دارم همش فک می کنم الان بندناف دور گردن نی نی پیچیده . خدا شفام بده ! خلاصه بستنی دوم و خوردم و یه کم هم همزمان قربون صدقه رونیا خانوم رفتیم که یه کم خودش و به در و دیوار بکوبه اون تو که خوب شکر خدا بستنی دوم نتیجه داد و دختری شروع کرد از همه طرف لگد زدن به شیکم بنده و خیال ما رو راحت کرد. 


وای این ماه آخر کلا داره یه کم دیر میگذره . خوب شد دیوونگی نکردم از اول مهر مرخصی بگیرم بمونم خونه وگرنه فک کنم این یه ماه برام یه سال می گذشت. با اینکه سرم گرمه بازم داره برام دیر میگذره کمی . صبح داشتم با خودم فکر می کردم که فقط 35 روز مونده و من اینقدر کم تحمل شدم. من چطوری اون وقت این هشت ماه رو تحمل کردم ؟ ؟ ؟ که انتظار این 35 روز اینقدر برام سخت شده ؟؟؟؟؟؟؟


راستی دوستای گلم ممنون از راهنمایی و پیشنهاداتون در مورد پوشک و شیرخشک . کلی اطلاعاتم در این زمینه زیاد شد.


-------------------------------------


خانوم خانوما نوشت : مامان پرنیان جان من چون شما پرشین بلاگی هستی نمی تونم براتون کامنت بزارم. لطفا ایمیلتون رو بهم بدید که من جواب کامنت خصوصیتون رو براتون ایمیل کنم.


نظرات 19 + ارسال نظر
sama پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:44 http://www.samah1.blogfa.com

سایه دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 21:27

دریا دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 08:52 http://daryaaa.persianblog.ir

ای جون دیگه چیزی نمونده به چهار نفره شدنتون

مژگان یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 10:01

مبارک باشه کلاس دومی شدن ایلیا جون
این یک ماه خیلی زود می گذره نگران نباش
یه وقت نری خونه بشینی و دیر به دیر بیای و بگی وقت ندارم ایلیا درس داره و دخمله شیر می خوره ها.. این بهونه ها هرچند هم موجه باشه اما قابل قبول نیست ;)

عسل اشیانه عشق شنبه 6 مهر 1392 ساعت 13:22

فک کنم تولد دخترت با تارای من یکی باشه نه؟!
به سلامتی. از اونجایی که به احتمال زیاد! اخرین بارداریته عجله نکن و ازش لذت ببر

نسترن جمعه 5 مهر 1392 ساعت 23:57 http://harfhayam.blogfa.com

کلاس دومی شدن ایلیا خان مبارک! حق داری که کم طاقت شده باشی واسه دیدن دخمل! انقققققدددر دخمل شیرینه که نگو! بزار بیاد .. دختر غمخوار مادره ... مخصوصا به 3-4 سالگی که برسن یه عشوه ها و اداهایی درمیارن که دلت ضعععععف می کنه براشون . پیشاپیش مبارک باشه

دختر میلان جمعه 5 مهر 1392 ساعت 17:27 http://2khtaremilan.blogfa.com

سلامممممم . من گم کرده بودم ایتجا رو خیلی وقت بودااا الان دوباره پیدا کردم دیدم آدرس جدید گذاشتی . پس سارینا شد رونیا بالاخره حالا میرم پستای قبل و میخونم که جریانش و بدونم ولی خیلی اسم قشنگیه مبارک باشه . ما هم بیصبرانه منتظریم این یه ماه آخر بگذره و نی نی توپولوی خوشگل به دنیا بیاد

ساناز پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 18:29 http://yavashaki56.blogsky.com/

عزیزم من اسفند میام ایران , گوشیم رو گم کردم همه شماره هام پریده خوشحال میشم دوباره شمارت رو برام بزاری امدم ببینمت , مواظب خودت و نی نی باش , فکر کنم تو بلاگ اسکای بتونی برام کامنت بزاری

سحر./. پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 17:35

ایشاا... هر چه زودتر این خانم خوشگله شما رو ببینیم، چقدر سر جنسیتش هیجان داشتیما، نازی نینی.
برای ای دی اس ال من شاتل دارم، البته من تهران نیستم و خیلی راحت سر 24 ساعت وصل میکنن، خیلی هم راضی هستم، کلی هم جایزه میده، مثلا میبینی ترافیک دوره ات 8 گیگ هست، از آخر پایان دوره میبینی اینقدر به مناسبتهای مختلف هدیه دادن که 18 گیگ داری، برای تولد، برای سالروز تاسیس، برای جایزه ی بهترین سرویس دهنده اینترنت برای عید و ...
سرعتش هم عالیه، البته خب نمیدونم تهران به خوبی اینجا هست یا نه، خب وقتی کاربر کمتر باشه کیفیت بالاتر میاد، قیمتاش هم خیلی عالیه، برو تو سایتش ببین، مثلا سرعت 128 برای 6 ماه حدود 50 تومنه

متولد ماه مهر پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 15:57

سلام عزیزم، تخت و کمد مبارک. ببین ما از فن اوا گرفتیم با سرعت 512 که راضی هستیم ماهی هم 15000 تومان هست .

لیلا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 10:40

سلام وای منم این توهم بند ناف رو سر بچه اولم داشتم از کمد وتخت تونستید عکس بذارید

صحرا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 10:26 http://like-no-one.blogsky.com/

ما هم طاقتمون تموم شده برای دیدن روی مثل ماه رونیا خانم چه برسه به خودت که مامانشی!

دختری در مزرعه پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 01:32 http://dokhtaremazrae.persianblog.ir

عزیزم خیلی خوشحالم که روزا داره میگذره و تو به لحظه در آغوش کشیدن دختر گلت نزدیکتر میشی... امیدوارم برات زودتر و زودتر بگذره...

یه مامان (مریم) پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 00:04 http://maloosakam82.blogfa.com

تخت و کمد مبارک عزیزم بی صبرانه منتظر عکسها هستم
اصلا مبین نت نگیر که من دارم میمیرممممممم از دستش ...سرعت در حد لاک پشت همشم که قطع میشه خاک بر سر

تیبا پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 00:04

سلام عزیزم
کم کم شمارش معکوس برای اومدن رونیا کوچولو شروع میشه :) قدمش خیلی مبارک باشه واستون :*
راستی مبین نت خوب نیست اما بنظر من وایمکس ایرانسل خوبه، منکه راضی هستم، با 512 سرعتم خوبه و با فیلتر شکن میتونم براحتی فیلمای یوتیوب رو تماشا کنم....پشتیبانی شون هم خوبه ...قیمتش هم ماهی 23 تومنه

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:51

دریس:
وای خانوم خانوما با اینکه بچه دومته جز اون دسته از وبلاگ نویسایی هستی که برای اومدن بچشون ذوق دارم. این حس رو فقط به وبلاگایی داشتم که خیلی میخوندمشون ولی بچه اولشون قرار بود به دنیا بیاد. شاید چون دختره این حسو به تو هم دارم. بی صبرانه منتظر عکساش و لباسای جینگیلی ای که تنش میکنی هستم:عاشق:

ستاره چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:45 http://nst.blogfa.com

عزیزم تا چشم روهم بذاری ایلیا رو باید بفرستی دانشگاه اونوقت این یه ماه برات کوچیک شده؟ امیدوارم به سلامتی و خیر و خوشی خیلی زود رونیای گت بیاد بغلت

مهسا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:22 http://kja.persianblog.ir

راستی یادم رفت بهت بگم . یه وقت مبین نت نگیری ها چون اونوقت عین بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب پشیمون میشی . هم خودمون هم مامان اینا داشتیم مبین نت . پدرمون در اومد . سرعت در حد فرغون پنچر . پشتیبانی اش هم که به هیچی ادم رو حساب نمی کنن .
پارس آنلاین خوبه . داتک هم خوبه . شاتل هم بد نیست

مهسا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 13:19 http://kja.persianblog.ir

آخی عزیزم به سلامتی . امیدوارم که ایلیا کلاس دوم رو هم به خوبی بگذرونه .
نی نی ات هم به امید خدا راحت و سلامت به دنیا بیاد . همیشه تحمل ماه آخر سخته . انگار تمام 8 ماه یه طرف این یه ماه یه طرف .
راستی قیمت شیرخشک رو گرفتی ؟ من اصلا 180 تومن تو کتم نمیره . قرار شده با محسن بریم داروخانه قیمت بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد